5 maart 2011

Workshop PRINK bij Suus.

Vandaag was het dan eindelijk zo ver!
Prink (Petra, Roos, Immy, Nathalie, Karin)
hebben taarten gemaakt bij Suus.

Gemaakt door mij, voorafgaande aan de workshop.











Het was een hele gezellige middag!

 Petra, Roos en ik hebben maar één taartje (bijna) afgekregen.
Gelukkig hadden Immy en Nathalie ze wel allebei af.
Hieronder de resultaten.

Gemaakt door: Roos.
Gemaakt door: Petra.




Gemaakt door: Immy.
Gemaakt door: Immy




 

Gemaakt door: Nathalie.
Gemaakt door: Nathalie.










Gemaakt door: Karin

Mijn taartje is een leuk lentetaartje geworden,
maar zal uiteindelijk een paastaartje gaan worden.

Het eindreslutaat zul je op mijn blog kunnen zien rond pasen, dus.

1 opmerking:

  1. Wat ziet dit er allemaal lekker uit.Heel erg mooi gedaaan.Ik krijg spontaan zin in taart.Ik ben net begonnen met het bakken van cupcakes en muffins, maar vergeleken met dit is de mijne niets.SUPER.Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen