20 juni 2010

Mijn eerste Cupcakes...

Afgelopen weekend hadden mijn dochters en ik balletvoorstelling
in de schouwburg van Almere.
Dat leek mij een mooie gelegenheid om Toi Toi Toi's te maken,
in de vorm van cupcakes.

Dus ik van de week eerst 's avonds de cupcakes bakken.
Hoe moeilijk kan het zijn...?
Nou, toch weer moeilijker dan ik dacht!

In eerste instantie leken de cupcakes mooi te rijzen
en ze werden mooi bruin.
Maar eenmaal uit de oven zag ik
dat ze alles behalve mooi rond waren geworden.
(Blijkt dat je de papiertjes in de oven in een cupcake-mal moet zetten).

Later viel mij ook nog op dat ik "zwevende cupcakes" had.
In plaats van mooi gerezen cupcakes,
waren ze gaan "zweven" in het papiertje.
Er bleek dus onder elk cakeje een cm ruimte te zitten!

Maar natuurlijk heb ik de cupcakes niet weggegooid.

Ik heb ze alsnog bekleed met marsepein,
in het thema van de balletvoorstelling:
"Mary Poppins".

En zeg nou zelf:
Ze zijn best mooi geworden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten